Introduktionsutbildning för privat övningskörning.

Kommande kurser

tisdagen 23/4 kl: 17:00-20:15 Fullt

tisdagen 7/5 kl: 17:00-20:15

tisdagen 21/5 kl: 17:00-20:15

tisdagen 4/6 kl: 17:00-20:15

Introdukionsutbildning

PRIS: 350:-*/person (inkl.fika)

Anmälan till kontoret kan du göra här

eller ring

OBS! Max 30 deltagare.

Vi bekräftar era platser snarast möjligt.

OBS! Såväl du som/ eller din elev ska kunna legitimera er vid kursen, innan ett intyg får skrivas ut. Saknar eleven legitimation kan du intyga elevens identitet skriftligt.

Kursen betalas på plats (kontant eller kortbetalning), inget intyg utfärdas före betalning skett. Har du fått förhinder debiteras ingen kursavgift men vi är ytterst tacksamma om vi får reda på det i god tid, så platsen kan tillsättas med ev. reserver.

Länkar

Jag skall vara Handledare: https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/Korkort/handledare/introduktionsutbildning/

*Dataskyddsreformen (GDPR)

Från 25 maj 2018 är det obligatoriskt att alla företag som handlägger personuppgifter att följa den nya förordningen. I princip innebär det att du som kund alltid har rätt att be om vilka uppgifter vi hanterar, rätt att be oss ta bort uppgifterna samt ha vetskap om att vi hanterar uppgifterna på rätt sätt. Som trafikskola kräver vi bland annat personnummer så att rätt person skriver in sig, går våra utbildningar och kör med våra bilar.

I korta drag blir det ingen praktisk skillnad för kunden men högre krav ställs på trafikskolorna.

Läs mer om GDPR här

Anmäl dig här

tisdagen 7/5 kl: 17:00-20:15
tisdagen 21/5 kl: 17:00-20:15
tisdagen 4/6 kl: 17:00-20:15

Jag har skrivit namn, personnummer och mobilnummer på samtliga deltagare.

Enligt dataskyddsförordningen (GDPR) måste du samtycka till att Bästkustens Trafikskola AB får hantera dina uppgifter enligt lagens strikta regler.

Bästkustenstrafikskola AB

tel: 0303-80440