Ny Kund

INTRESSEANMÄLAN

Vad kul att du är intresserad av våran trafikskola!

Fyll i namn, telefonnummer & e-mail så kontaktar vi dig så snart som möjligt!

Du är också hjärtligt välkommen att besöka oss i stationshuset för ytterligare information.

*Dataskyddsreformen (GDPR)

Från 25 maj 2018 är det obligatoriskt att alla företag som handlägger personuppgifter att följa den nya förordningen. I princip innebär det att du som kund alltid har rätt att be om vilka uppgifter vi hanterar, rätt att be oss ta bort uppgifterna samt ha vetskap om att vi hanterar uppgifterna på rätt sätt. Som trafikskola kräver vi bland annat personnummer så att rätt person skriver in sig, går våra utbildningar och kör med våra bilar.

I korta drag blir det ingen praktisk skillnad för kunden men högre krav ställs på trafikskolorna.

Läs mer om GDPR här

Intresseanmälan

E-post

Enligt dataskyddsförordningen (GDPR) måste du samtycka till att Bästkustens Trafikskola AB får hantera dina uppgifter enligt lagens strikta regler.

Bästkustenstrafikskola AB

tel: 0303-80440